неділя, 17 травня 2020 р.

Завдання на період з 18.05.20 по 22.05.2020р.

18.05.2020р.


ЯДС 
Діагностична робота. Зробити роботу на окремому листочку
і надіслати фотозвіт.
1.Як піднімається Сонце на небосхилі влітку
- вище, ніж навесні
- так само, як навесні
- нижче, як навесні
2. До Червоної книги України  занесено
- конвалію
- горицвіт весняний
- кульбабу
3. Познач ознаки літа в природі
- дні довші, а ночі коротші
- на озерах і ставках тане крига
- сонце піднімається високо і сильно нагріває землю
- на деревах і кущах зявляються зелені листочки
- ідуть зливи з грозами
- небо похмуре, вкрите сірими хмарами
- збирають урожай зернових культур
4.Щоб відпочинок улітку на воді був безпечним, потрібно
- пірнати в незнайомих місцях
- запливати далеко від берега
- плавати під наглядом дорослих
5. Допиши речення.
Перший місяць літа назвали червнем, тому що ……………...
6. Запиши відповідь на запитання.
 Чому влітку не чути пташиного співу?
  

Математика
  Робота у друкованому зошиті.
Пропоную написати самостійну роботу для закріплення вивчених тем.

19.05.2020р.

Математика

 Продовжуємо працювати в зошиті на друкованій основі.

Читання
 Читаємо художню літературу і ведемо щоденник читача. Звіт надіслати.

ЯДС
Підготувати розповідь про одну з рослин із Червоної книги України. Надіслати фотозвіт.

Дизайн і технології
Робота з папером. Аплікація "В гостях у казки". Завдання: за бажанням виконати роботу, технологічна карта стор. 93 підручника "Я досліджую світ". 

20.05.2020р.

Читання 
Читаємо художню літературу і ведемо щоденник читача. Звіт надіслати.

Укр. мова
Іменник.
Написати під диктовку 5 речень, підкреслити іменники. Звіт надіслати.

ЯДС
 Підготувати розповідь про одну з тварин із Червоної книги України. Надіслати фотозвіт.

Математика
 Пропоную написати самостійну роботу для закріплення вивчених тем.
 Звіт надіслати.
1.Розвяжи задачу.
Учні виїхали на екскурсію. У першому автобусі їхало 26 школярів, у другому – стільки ж , а в третьому на 12 учнів менше, ніж у першому і другому автобусах разом. Скільки учнів їхало в третьому автобусі?
2. Розв’яжи приклади.
39 +1          37 + 42
61 – 1         67 – ( 35 +2)
20 + 50       88 – ( 46 – 4)
17 – 8         7+ ( 15 – 9)
8 + 8           49 – 6 * 4
3.Порівняй і встав знаки <,  >, =.
12 – 9 …4
9 … 16 – 7
16 см … 1дм 5см
4.Накресли перший відрізок завдовжки 7 см, другий на 2 см довший, ніж перший, а третій відрізок на 4 см довший, ніж другий.

21.05.2020р.

Читання
 Читаємо художню літературу і ведемо щоденник читача. Звіт надіслати.

Укр. мова
Прикметник.
Написати під диктовку 5 речень. Підкреслити прикметники. Звіт надіслати.

22.05.2020р.

Математика
 Робота у друкованому зошиті.

Укр. мова
Дієслово.
Написати 5 речень під диктовку, підкреслити дієслова. Звіт надіслати.

Читання
 Читаємо художню літературу і ведемо щоденник читача.

Образотворче мистецтво
Мистецька подорож до Європи. Створення  транспортного засобу у техніці аплікації           ( кольоровий папір).



Немає коментарів:

Дописати коментар