Шановні відвідувачі блогу!
Оголошено подовження карантину до 22.05.2020 року. Працюємо дистанційно. Усі завдання виконуємо у зошитах з дистанційного навчання.
Завдання на 12.05.2020
Читання
Займаємо чистий зошит і підписуємо:
Щоденник читача
учня( учениці) 2 – Г класу
ШСШ №1
Прізвище та ім’я .
Зразок ведення щоденника читача такий,як і писали відгук,
але це в зошиті ( дата, автор, назва твору, короткий зміст, 2-3 запитання до
твору,малюнок). Раз на тиждень присилаємо фото звіти. Щоденники зберігаємо,у
них будемо будемо продовжувати працювати у 3 класі.
Математика
Працюємо в зошиті на друкованій основі.
ЯДС
Охорона природи.
Стор. 121 – 122,
опрацювати матеріал підручника.Завдання на 13.05.2020
ЯДС
Опрацювати сторінку зошита за темою «Охорона природи».
Укр.. мова
Діагностична
робота. Діалог (письмово).
У зошитах
пишемо дату, слово діалог посередині. Складаємо діалог на вибір, 5 – 6 реплік.
Теми :У
зоопарку.
У магазині.
У школі.
Розмова по телефону.
У лісі.
Приклад
діалогу « У бібліотеці».
-Яку книжку
ти здаєш?
- Казку «
Лисичка та Журавель».
- Хто її
написав?
- Іван
Франко.
- Чи була
Лисичка приязною?
- Ні.
Лисичка хитра, улеслива.
- Як повівся
Журавель?
-Чемно
подякував і запросив Лисичку у гості. А згодом провчив її.
- Яку книжку
ти хочеш прочитати?
- Казку «
Пан Коцький». Зверніть увагу, як записується діалог. Кожна репліка з нового
рядка, при цьому ставиться тире. Якщо ви звертаєтесь до когось, то це слово
виділяється комою, бо це звертання.
Надіслати фотозвіт.
Математика
Продовжуємо працювати в друкованому зошиті.
Читання
Читаємо художню
літературу, ведемо щоденник читача.Завдання на 14.05.2020
Укр.. мова
Вправа № 442 – списати зачин або кінцівку ( за вибором).
Читання
Читаємо художню літературу, ведемо щоденник читача.
ЯДС
Червона книга України.
Стор.123 – 124,
опрацювати матеріал підручника.Завдання на 15.05.2020
Математика
Продовжуємо
працювати в зошиті на друкованій основі.
Читання
Читаємо художню літературу і ведемо щоденник читача.
Укр. мова
Вправа 443 – спиши, підкресли букви, які позначають
голосні звуки.
Образотворче мистецтво
Рекламуємо красиве і
корисне. Реклама. Створення реклами улюбленого соку з веселим героєм( матеріали
за вибором) ( с. 96 – 97).
Немає коментарів:
Дописати коментар